Sudi-sudikan la ^_^

Khamis, 28 April 2011

Mencari Semangat Yang Hilang




Assalamualaikum...
Minggu ni rasanya semangat juang saya berada pada tahap yang terendah...
Kenapa ye?

Jawapannya kerana tiada perubahan pada diri mereka dan yang lebih lagi mereka langsung tidak berminat nak belajar!

Siapa mereka itu?
Mereka itu adalah anak-anak didik saya!
Cuba korang semua  berada di tempat saya...tugasan yang diberi tak siap dalam masa yang diberi...
dah lewat 2,3 minggu masih lagi boleh hantar yang tak lengkap...

Marah? Sudah habis marah, segarang yang boleh tapi mereka semua masih lagi boleh tersenyum...
Pujukan? Sudah habis baik saya guna, hasilnya mereka makin pijak kepala kita....

Tekanan kini bukan kiri dan kanan tapi semua arah memberi tekanan...
Rasanya inilah tempat saya mencurah ilmu yang paling teruk....
Teruk dari segala segi........


Please...help me..huhuhuuuuuuu

Tiada ulasan:

---------<@ Sahabat @>--------

Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.