Sudi-sudikan la ^_^

Rabu, 15 Jun 2011

A-Z Menjahit Baju Kurung

Last n3 sebelum Zzzzzzzzz....
2 hari lepas pi jln2 kat ipoh parade dan salah satu tempat yang wajib singgah
---> Popular @ MPH @ gerai buku kat sebelah food court...

Kali ni beli 1 buku je untuk diri sendiri....
Nak tau buku apa...sila turunkan mata anda 15 darjah ke bawah ye...




Thanks mr google
Ini dia buku yang baru masuk koleksi dan senarai menunggu utk dicuba......heheheeee, ntah bila laaaa.
Tapi rasa-rasanya seru dah hampir sampai tu....tak jauh dah tu...tinggal 2,3 tol lagi je....

Mesin jahit yang beli dulu pun masih dok dalam kotak...sebenarnya dah up sikit...
dulu dok tingkat bawah, en suami dah tolong bawah naik tingkat atas....
ermmmm rasanya kalau en suami tolong skit lagi, mesti seru tu cepat je sampai mcm naik jet gamaknya....

hah..tolong apa?
Tolong kuarkan dari kotak dan letakkan kat atas mejaaaaa!
:)

2 ulasan:

noreen.farisha berkata...

chayo2, nanti leh jait baju untuk sha ye :p

CikNgah berkata...

ingat nak try jahit baju amirah or iman...tapi jap lg nak g hantar kain ke tukang jahit...wakakakakaaaaa

---------<@ Sahabat @>--------

Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.