Sudi-sudikan la ^_^

Sabtu, 9 Julai 2011

GrIL RuMaH

Hari ni jiran sebelah rumah baru jemput kami sekeluarga dtg kenduri kesyukuran...dah 2 kali dia jemput, sib baik dia jemput kali ke 2 sbb kami hampir2 lupa...
Jadinya rancangan menjahit tergendala...mungkin petang nanti cuba buat.

n3 kali ni berkenaan rumah baru gak...gril.
sebenarnya dah lama siap cuma baru teringat nak masuk kan kat sini.

Jom tengok...


Pintu depan


Tingkap


Sliding door


Tingkap

Close up munga

Jenis wrought iron tapi tak masuk oven......masuk oven? gril ni bila dicat elok masuk oven supaya catnya tahan lama ( tul kan? ) dan kos nya takde la byk beza. Lebih baik masuk oven, kami ari tu ada silap fhm sikit tu yg pilih tak masuk oven....

Jgn pening2 utk pilih pattern, kedai wat gril tu ada katalog. Ada mcm2 design.
Utk rumah semiD setingkat ni kos dia rm4+++, kalau pilih yg ada munga2 la. kalau simple je
rm2+++ dah dpt.

3 ulasan:

intan morsalin berkata...

cantiknya gril bunga2...tp mahal kan..senak gak perut nak kua 4k...huhuhu

singgah kembali & follow cikngah

p/s : cikngah dah start enjin menjahit lom?

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

cantik la design gril tu..
tgh sebey2 gak ape yg patut..
insyaAllah, kalo dipermudahkan Oleh-Nya.. mau wat gak gril like that..
huhuhu, mahal jugak kosnya yer... hwaaa.... bocor lagi poket mak.. ;p

CikNgah berkata...

maceh...kayuh pelan2 kata org...alang2 wa biar puas hati ye tak?

---------<@ Sahabat @>--------

Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.